Răspunsuri

2014-11-04T19:52:37+02:00
Anual directoarea ne vizeaza carnetele.
La muzeu exista un anuar .
Bunicii au participat la funeraliile unchiului.
In cimitir sunt funerarii.
Floarea are petalele solitare.
In clasa noi suntem solidari.
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T19:59:26+02:00
Anual ,la aceeași dată începe școala.
Am citit această informație într-un anuar .( publicație periodică a unei instituții științifice).
A fost multă lume la funeraliile lui Sergiu Nicolaescu.( ceremonie fastuoasă a înmormântării sau a incinerării).
Mulți doresc un monument funerar.
Ionuț este solidar cu Mircea,colegul lui.
Marcel,în schimb,este un solitar( singuratic)
19 4 19