Răspunsuri

2014-11-04T19:52:15+02:00
Totul era desavarsit - Substantiv adverbial
Ion e inpersonal fata de ceilalti - Adjectiv
Face totul pe de-a-ntregul -Locutiune adverbiala
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T19:57:40+02:00

desavarsit- Spectacolul afost desavarsit.

impersonal-Unele lucruri sau chestii sunt impersonale.


firesc-Este firesc sa bei apa zi de zi.

intreg- Caietul intreg sa deteriorate.