Răspunsuri

2014-11-04T19:52:32+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T19:53:49+02:00
Opera lirica este opera literara scrisa in versuri, prin  care autorul  isi exprima in mod direct gandurile, ideile , sentimentele (etc.) prin intermediul procedeelor artistice.
 Genul liric cuprinde operele literare in care autorul isi exprima ideile,gandurile, sentimentele in mod direct. 
Textul liric cuprinde operele literare in care autorul isi exprima ideile,gandurile, sentimentele in mod direct. 

CONCLUZIE: SUNT UNUL SI ACELASI LUCRU. 
3 3 3