Intr-o scoala sunt inscrisi la ciclul primar 1 745 de elevi, iar la ciclul gimnazial cu 694 de elevi mai multi. Intr-o zi au lipsit 19 elevi de la ciclul primar si 28 de elevi de la cel gimnazial.

Cati elevi au fost la scoala in acea zi?

2

Răspunsuri

2014-11-04T19:48:14+02:00
1745+694=2439 elevi ciclul gimnazial
(1745+2439)-(19+28)=4137 au fost in acea zi la scoala
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T19:48:16+02:00
1745 + 694 = 2439 elevi la gimnaziu
1745 + 2439 = 4184 total elevi
19 + 28 = 47 elevi lipsa
4184 - 47 = 4137 elevi prezenti
1 5 1