Răspunsuri

2014-11-04T19:49:07+02:00
A)3x-2<7
x=1,2
b)5x+1≤26
x=1,2,3,4,5
c)2(3X-7)<10
x=1,2,3
d)6[(2X+1)×3-5]+8≤356
te gîndești singură =))
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T20:06:56+02:00
A) 3x-2<7
   3x<7+2
   3x<9
    x< \frac{9}{3}
    x<3  x=1; 2
b) 5x+1 \leq 26
    5x \leq 26-1
    5x \leq 25
     x \leq  \frac{25}{5}
     x \leq 5    x=1;2;3;4;5
c) 2(3x-7)<10
    2×3x-2×7<10
    6x-14<10
    6x<10+14
    6x<24
      x< \frac{24}{6}
      x<4    x=1;2;3
d)6[(2x+1)×3-5]+8 \leq 356
   6[2x×3+1×3-5]+8 \leq 356
   6[6x+3-5]+8 \leq 356
   6×6x+6×3+6×(-5)+8 \leq 356
   36x+18-30+8 \leq 356
   36x \leq 356-18+30-8
   36x \leq 338+30-8
   36x \leq 368-8
   36x \leq 360
      x \leq  \frac{360}{36}
      x \leq 10      x=1;2;3;4;5;6;7;8;9;10
2 3 2