Răspunsuri

2014-11-04T19:41:45+02:00
3(11x +22-4+10x)= 2(24+32x + 5 ) - ( 6x + 11 )
33x+66+12+30x=48+64x+10) - 6x+11
63x+78=58+64x - 6x+11
5x=78-58
5x=20
x=4
nu este corect deoarece la raspunsuri spune ca trebuie sa dea -7/5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T20:04:54+02:00
3(11x+22 - 4+10x) = 2(24+32x +5) -6x -11
3(21x +18) = 2(29 +32x) - 6x -11
63x + 54 = 58 + 64X - 6x -11
63x+54= 47+58x
63x-58x=47-54
5x=-7
x= -7/5
1 5 1