Corectati textul de mai jos, eliminand constructiile pleonastice:
Nu se stie in ce masura marea majoritate a populatiei va primi noile reforme economice sau va prefera mai bine sa continue mai departe frevele, anticipate,de astfel, dinainte de analistii economici.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T19:29:25+02:00
Nu se stie in ce masura majoritatea populatiei va primi reformeleeconomice sau va prefera mai bine sa continue frevele,anticipate de analistii economici

13 4 13
2014-11-04T19:31:40+02:00
Nu se stie in ce masura majoritatea populatiei va primi reformele economice sau va prefera sa continue frevele,anticipate,dinainte de analisti. Sper ca e bine si ca te-am ajutat!