Răspunsuri

2014-11-04T19:24:55+02:00
Adică cele care se măsoară in vectori. In general forțele.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T19:31:27+02:00

a)Marimile fizice scalare :determinate de valoarea numerica si unitatea de masura (lungime,temperatura,volum,masa,densitatea,timpul
b)Marimi fizice vectoriale caracterizate prin valoarea numerica si orientare punct de aplicatie (forta viteza deplasare ) Bafta!
b.Marimi fizice vectoriale caracterizate prin valoarea numerica(modulul) si orientare(directie, sens), punct de aplicatie. (forta, viteza, deplasarea, momentul fortei, acc.gravitationala). Sper sa te ajute.Bafta!