Gasiti in a doua coloana de mai jos antonimul cuvintelor din prima coloana
a. azi
b. benefic
c.devreme
d.egoist
e.junior
f.viciu

2
unde este a doua coloana?
sczue am uitat sa o pun
scuze*
A doua coloana e :a.tarziu b.altruist c.ieri d.senior e.virtute f.malefic

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T19:22:54+02:00
Azi-ieri
benefic-fatal,nefast,malefic
devreme-tarziu
egoist-marinimos,darnic,altruist
junior-senior
viciu-virtute
39 4 39
2014-11-04T19:24:51+02:00
Azi-ieri; devreme-tarziu; junior-senior; viciu- virtute; benefic-malefic; egoist-altruist
13 4 13