Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T19:27:54+02:00
A insira= prefixul vechi ''in'' + sira (format prin derivare)
jalnic=jal+ sufixul ''nic'' (format prin derivare)
a pribegi=radacina pribeg +sufixul ''i'' (format prin derivare)
2 5 2
2014-11-04T19:28:12+02:00
A insira- format prin derivare de la cuvantul de baza sir + prefixul in +sufixul a
jalnic - format prin derivare de la cuvantul de baza jale + sufixul nic
a pribegi- imprumutat din limba slava 
1 5 1