Răspunsuri

2014-11-04T19:14:44+02:00
Na->grupa I A
    ->perioada a 3-a
Be->grupa II
     ->perioada a 2-a
Al->grupa III A
      ->perioada a 3-a
N->grupa V A
     ->perioada a 2-a
Ar->grupa VIII
    ->perioada a 3-a
Sc->perioada a 4-a
   ->grupa III A
Fe->grupa VIII
     ->perioada a 4-a
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T19:19:12+02:00
Na - perioada 3,grupa I A, bloc:s ->locul 3 in grupa metalelor alcaline Be - perioada 2,grupa II A, bloc:s ->locul 2 in grupa metalelor alcalino-pamantoase Al- perioada 3,grupa III A,bloc:p->locul 2 in grupa pamanturilor N- perioada 2,grupa V A,bloc:p-> locul 2 in grupa pnictogenilor Ar- perioada 3,grupa VIII A,bloc:p ->locul 3 in grupa gazelor rare Sc- perioada 4,grupa III B , bloc:d ->al 4-lea element din grupa III B al grupelor secundare Fe- perioada 4, grupa VIII B, bloc:d->al 4-lea element din grupa VIII B al grupelor secundare
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cu ce ..spune
Spune cerinta
Comentariul a fost şters