Răspunsuri

2014-11-04T19:13:24+02:00
Auriu derivare aur +iu
Ancuta derivare anca + suf diminutival uta
Demult compunere prin sudare de +mult
Santilie compunere prin sudare sant +ilie
Deasupra compunere prin sudare de + asupra
Tara de jos compunere cu cratina
Vier
Sprancenatschimbarea valorii gramaticale de la substantivul sprancene la adj sprancenat
Nenumarat derivare cu prefixul ne +numarat
Neclintit derivare cu prefixul ne+clintit
Trecator depinde de context
Impaienjeni derivare in+păianjeni
A auri scimbarea valorii gramatucale de la subst aur la verbul a auri


19 4 19
Schimbarea* gramaticale* scuze cratima*
multumesc mult
daca poti sa ma mai ajuci
daca poti sa mai ma ajuti la o singura intrebare imi zici raspunsul cu da sau nu daca poti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T19:15:22+02:00
Auriu=aur + sufixul ''iu'' (format prin derivare)
ancuta=nush fiindca este un nume
santilie=format prin compunere (sudare)
deasupra=de+asupra (format prin compunere-sudare)
tara-de-jos= format prin compunere (juxtapunere)
vier=nu stiu!!! ce vrea sa insemne?scrie la comentarii si daca ma lamuresti te ajut
sprancenat=sprancen+at (format prin derivare cu sufixul ''at'')
nenumarat=format prin derivare cu prefixul de negatie ''ne''
neclintit=format prin derivare cu prefixul de negatie ''ne''
trecator=format prin derivare cu sufixul ''ator''
impaienjeni=format prin derivare cu prefixul ''in'' si sufixul ''i'' (sa nu ti se para ciudat)
a auri=format prin derivare cu sufixul ''i'''
Sper ca ti-am fost de ajutor!
22 4 22
uite eu iti dau cerinta
zi
(cerinta) nunturi cu ficare dintre oonimele urmatoare : trecator,trecator;usor,usor
trecatorul respecta regulile.....la trecator asteapta o fata......este un fulg usor......are mintea usoara
Mersii :-*