Hey , vreau o compunere despre cel mai bun prieten al tau de 15-20 randuri ! Detalii : Pe prieten il cheama : Dragos ! , Ii place sa petreaca timpul cu mine ! Ati inteles voi ! Rapid , rapid !

2

Răspunsuri

2014-11-04T19:03:18+02:00
Progreseaza gindeste singura fara ajutorul cuiva
fara suparare , dar acest site e facut sa ne ajutam unii cu altii citeste descrierea lui sa fiu mai corecta !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T19:11:01+02:00
Prietenul /Prietena mea cea/cel mai bun/a inca din copilarie este ... Suntem foarte bune prietene , traim in acelasi cartier si ne-am dat seama cam tarziu ca avem foarte multe lucruri in comun, ceea ce ne-a determinat sa ne intelegem din ce in ce mai bine , caci vorba aia : " Un prieten adevarat iti ramane intotdeauna prieten " . Ne ajutam impreuna la bine si la greu , deoarece "Prietenul la nevoie se cunoaste" . In acelasi cartier suntem mai multi prieteni buni dar un cerc de amici/prieteni nu se face cu compasul de aceea ne bazam pe relatii de incredere si sinceritate . Cateodata ne mai certam , dar prietenii raman prieteni , cei care nu raman , inseamna ca n-au fost ... Cel mai bun prieten din copilarie ramane acelasi indiferent de situatie , caci nu degeaba e proverbul : "Prietenul vechi este ca vinul : pe cat se invecheste pe-atat mai cu gust se bea . Prietenii sunt ca o comoara , nici o avere nu e mai de pret decat un prieten bun .
Hey ,multumesc mult mi-ai fost de mare ajutor !
Nai pt. ce . A fost o placere >
Hey , ai vrea sa fim prietene
este o compunere foarte frumoasa