Răspunsuri

2014-11-04T18:55:51+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:59:32+02:00
O prtetiesc pe prietena mea pt ca ea mereu este linga mine cind am nevoie, ca atunci cind altii ma resping ea nu o face, pt ca ea ma iubeste si ajuta neconditionat, pt ca niciodata nu ma tradat sau mintit sau birfit, pt ca atunci cind neam unit , neam unit pt totdeauna ! <33333333 cpl ..imi multumesti te rog am nevoie de pncte
2 5 2