Răspunsuri

2014-11-04T18:54:00+02:00
Cornuri,cristale,difuzoare,ghiduri,ochi,râsuri Am cumpărat 2 cornuri. Ea are 2 cristale in mana. Si-a luat mai multe difuzoare. Am mai multe ghiduri la muzeu. Mă uit cu ochi mari la el. Are mai multe râsuri cineva malefic. Sper ca te-am ajutat!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:58:34+02:00
Corn=coarne sau cornuri daca sunt de mancat.
eu am mancat doua cornuri cu ciocolata.
toate bovinele au doua coarne.
cristal=cristale
sapand adanc in pamant am descoperit multe cristale.
difuzor=difuzoare
difuzoarele sunt date la maxim.
ghid=ghiduri
ghidurile turistice ne-au aratat o foarte frumoasa cascada.
ochi=ochi daca sunt din cap sau ochiuri daca sunt alt fel
ochiurile de la aragaz nu mai merg.
toate vietatile au doi ochi in cap.
ras=rasi (animale) rasete.  (de amuzament)
eu am vazut doi rasi pe munte.
la scoala sa auzit un cor de rasete.