Gasiti arhaismele din urmatorul text:
purta ca si parintele sau ,brocart de venetia giugiuman
de samur si marochinuri. trei boieri dintre cei mari care insoteau pe stapan adica portarul sucevei bodea toma logofatul si iuga postelnicul isi lasara cai in maibna slujitorilor si grabira la trecatoare paraului

2

Răspunsuri

2014-11-04T18:48:05+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:49:21+02:00
Brocart , giugiuman , samur, marochinuri ,boieri ,bodea , logofatul , iuga , postelnicul ,maina , slujitorilor.
6 4 6