Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:45:23+02:00
Filigran, delincvent, anticamera, inteligent, interesant, interbelic, ghid, gigantic, finanta, fisier.
Nu prea merg raspunsurile
de ce? ... se gasesc in dictionarul de neologisme
Animal.mamaliga.colega.soricel.caine.pisica.cioara.tata.orez.dieta.
2014-11-04T18:45:29+02:00
Dieta,iaurt,prieten,amic,oras,viclean,a solutiona,drag,branza,brad.
Tot degeaba ca iaurt e din turca
Cioara , poftim
Prin natura lor,neologismele sunt ÎMPRUMUTURI din alte limbi!
Foarte bine spus.
Scz