Răspunsuri

2014-11-04T18:36:15+02:00
1.Care sunt factori care influenteaza dizolvarea ?2.Cum se clasifica solutiile in functie de concentratie ?
E urgent va rog sa-mi raspundeti repede . :)
Hiperoptimism :)
trebuie sa-l ajuti pe andrei !!!!!!!!!!!!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:37:32+02:00
Hiper-sensibil  si teribil-ism bn ??
Hipertensiune, de exemplu.
da ! ;)
ms ! :)
Mersi ! :)
cu placere :)