Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:34:14+02:00
Teatrul de debut se numeste opera de incepatori 
Sper ca te-am ajutat ! :)
4 5 4
2014-11-04T18:39:05+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Teatrul debut este opera pentru cei incepatori :)
4 5 4