Răspunsuri

2014-11-04T18:34:25+02:00
Doua care trec pe drum.
Eu nu stiu care e raspunsul.
Care este numele lui ?
Pe care ar trebui sa le aleg ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:35:37+02:00
Nu stiu care dintre voi vrea la teatru - pronume relativ 
Care vine cu mine la teatru ? - pronume interogativ 

As vrea sa știu care copil a spart vaza. - adjectiv pronominal relativ 
Care obiect de pe masa este al tau ? - adjectiv pronominal interogativ 



1 5 1