Despartiti an silabe urmatoarele cuvinte si aratati ce reguli ati aplicat:
acru,arta,cupru,leoaica,roua,activ,atlet,evlavie,maica,ticsit,aierian,cadru,examen,obraz,ungher,african,cinste,idee,ploaie,utilizare,agronom,constructor,anger,punctuatie,veghe.
Va rog ajutatima!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:36:38+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A-cru,ar-ta,cu-pru,le-oai-ca,,ro-ua,ac-tiv,at-let,e-vla-vi-e,mai-ca,tic-sit,a-ie-ri-an,ca-dru,e-xa-men,o-braz,un-gher,a-fri-can,cin-ste,i-de-e,ploa-ie,u-ti-li-za-re,a-gro-nom,con-struc-tor,an-ger,punct,u-a-ti-e,ve-ghe. Regulile folosite:   1. O CONSOANĂ ÎNTRE DOUĂ VOCALE trece  în silaba următoare; 2. DOUĂ CONSOANE ÎNTRE DOUĂ VOCALE   la despărţirea în silabe se despart şi ele, prima  consoană trece în silaba dinainte, iar a doua consoană la silaba următoare. 3. TREI SAU MAI  MULTE CONSOANE ÎNTRE  DOUĂ VOCALE, la despărţirea în silabe prima consoană se duce la silaba  dinainte, iar celelalte două trec la silaba următoare. 4. DOUĂ VOCALE ÎN HIAT se despart între ele, făcând parte din silabe diferite.
166 4 166
Daca te-am ajutat te rog sa dai clik pe multumesc si/sau cel mai bun raspuns.Pup si mersi:*
2014-11-04T18:43:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A-cru
ar-ta
cu-pru
le-oai-ca
ro-ua
ac-tiv
at-let
ev-la-vi-e
mai-ca
tic-sit
a-e-ri-an
ca-dru
e-xa-men
o-braz
un-gher
a-fri-can
cin-ste
i-de-e
ploa-ie
u-ti-li-za-re
a-gro-nom
con-struc-tor
in-ger
prunc (Nu se desparte in silabe)
ve-ghe
   Sper ca ti-am fost de folos. ;) Scuze, dar nu am mai avut timp sa scriu regulile ;)
40 3 40