Răspunsuri

2014-11-04T18:33:18+02:00
Ex 1 :1,4,9,16,25,36,49,64,81,100 ,121,144,169 , 196 ,225,256,289,324,361,400 
ex 2 : 1,8 27 , 64, 125 , 216,343,512,729 , 1000

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:37:44+02:00
1) 1,4,9,16,25,36,49,64,81,100,121,144,169,196,225,256,289,324,361
2)1,8,27,64,125,216,343,512,729,1000
  

la patratele perfecte este 1 la a doua, 2 la a doua,3 la a doua,4 la doua.............toate numerele la a doua
la cuburi perfecte este 1 la a treia,2 la a treia,3 la a treia,4 la a treia............toate numerele la a treia.
1 5 1