Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T14:55:46+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
7-6=1 de unde rezulta ca garoafele rosii sunt mai multe cu 1
poti sa ma mai ajuti la o intrebare te rog ? in vaza erau cateva flori ina mai pune trei flori acum sunt 9 flori cate flori erau la inceput in vaza ?
a+3=9 => a=6 ( flori erau la inceput)
multumesc dar dece ai pus a ?ca nu am inteles
Notam cu a numarul florilor care au fost la inceput in vaza
2014-03-04T14:58:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
7-6=1  adica  garoafele  rosii  sunt  mai  multe  decat  cele  albe  cu  1