Răspunsuri

2014-11-04T18:30:15+02:00
Ţi-aduc omătul liniştit ce-apasă,
Cu fulg uşure, ca o piatră grea,
Pe ţarină, pe suflet şi pe casă -
Şi-l las pe geamuri preschimbat în stea.

De-acum câmpia va fi foaia nouă
Pe care sănii-nseamnă stranii dungi,
Şi-n tine, călătorule, -o să plouă
Cu zurgălăi, cu amintiri, cu doruri lungi ...
 
Uraaa! Ninge ca-n poveste!
Timpul e de săniuş!
Hai, copii! Ca şi altădată,
S-a făcut alunecuş.
Scoateţi săniile-afară!
Lăsaţi alte jucării!
Dealul vă aşteaptă jocul,
Nu veţi fi mereu copii.
Hai, veniţi cu sănătate!
Maica iarnă, pentru voi,
S-a grăbit să cearnă norii.
Stă numai un pic la noi!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:33:59+02:00
 darul iernii
iarna mi-a adus in dar
un fulg mic de catifea
lam primit cu bucurie
si l-am pus intr-o cutie
sa-l pastrez ca amintire

din cutia fermecata
se-auza un glas plapind
-scoatema de aici copile
eu nu sint o jucarie
sunt un fulgusor de nea

am venit sa-ti dau de veste
ca in iarna ce-o sa vie
va fi multa veselie
mult omata si derdelus
tocmai bun de sanius

hai copile ia-ma in palma
scoatema putin afara
so astept pe ZINA IARNA
CU ALAI DE FULGUSORI
clopotei , colindatori

lam luat in palama mea
dar s-a prefacut in data
intr-o lacrima de apa


3 5 3