Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:24:29+02:00
A) complementul : 90 grade - 73 grade =17 grade
    suplementul: 180 grade - 73 grade =107 grade
b) complementul: 90 grade - 37 grade 43' =52 grade 17'
    suplementul: 180 grade-  37 grade 43' = 142 grade 17'
c) complementul: 90 grade- 58 grade 33' 30'' = 31 grade 26' 30''
    suplementul: 180 grade- 58 grade 33' 30'' = 121 grade 26' 30''
te rog :)
mersi
9-3 nu face 6 tu acolo trebuia sa faci 90-30;'\[[]
greseala comuna ,9-3 nu face 6 tu acolo trebuia sa faci 90-30=60 nu
ai gresit ceva dar nui nimic te iert
2014-11-04T18:25:47+02:00
Complementul : 90 - 73 = 17 grade
90 grade -37 grade 43 '=52 grade 17'
90 grade - 58 grade 33' 30 "= 31 grade  26  minute si 30 secunde  

suplementul :  180 grade - 73 grade = 107 grade 
180 grade -  37 grade 43' = 142 grade 17 ' 
180 grade - 58 grade 33' si 30"= 121 grade 25 minute si 30 secunde 

Sper ca te-am ajutat ! :)
6 5 6