Răspunsuri

2014-11-04T18:16:50+02:00
Adica o persoana care e cuminte si inteligenta

multumesc dar in 4-5 enunturi
O persoana cu sacun la cap este o persoana cuminte,putem spune si inteligenta.Ea stie sa se comporte in societate si care invata multa carte.Scaun mai insemna mai demult si judecata,adica sa iti judeci gandurile si vorbele care iti ies pe gura.Putem spune ca poate fi si o persoana culta.
cu placere :)
este bine asa?
sau mai multe randuri?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:17:34+02:00
Orice persoana invatata, cu multa carte poate fi numita ,,cu scaun la cap''. Apoi, sa nu uitam ca pe vremuri ,,SCAUN'' insemna judecata...de aici vine si expresia.
O persoana cu scaun la cap se va gândi de 2 ori înainte să facă ceva, v.a cere sfatul oamenilor din jur, v.a acţiona în echipă şi v.a studia mereu înainte de a se pronunţa.
Mersi mult!M-ai ajutat ft mult!