Răspunsuri

2014-11-04T18:16:13+02:00
Exista narator
,exista personaje,
actiunea este plasata in timp si spatiu
 modul de expunere predominant al operelor epice este narațiunea.
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:22:38+02:00
Iti dau mai multe :))
1 : definitia : genul epic este opera literara in care genul literar isi transmite in mod direct gandurile si sentimentele cu ajutorul imaginilor artistice si figurilor de stil;)
2: In primul rand eul liric isi face simtita prezenta prin intermediul marcilor lexico-gramaticale ( si daca ai dai exemple)
3: In al doilea rand eul liric se gaseste in ipostaza de contemplator
4: In alta ordine de idei limbajul este sugestiv apeland la imagini artistice si figuri de stil ( si aici dai exemple)
Sper ca te am ajutat! :)
2 5 2