1.Calculati media aritmetica a nr:a)18 si 42; b)27 si 123; c)82,14 si 54; e)32,29 si 122; f)53,13,44 si 74; g)732,89,322 si 121.
2.Aflati un numar stiind ca media aritmetica dintre el si 109 este 200.
3.Media aritmetica a trei nr este 46,iar doua dintre ele sunt 27 si 31.Aflati al treilea nr

2

Răspunsuri

2014-11-04T18:24:35+02:00
1) a) 18 si 42= 18+42  totul supra 2 =60 supra 2 =30
    b) 27 si 123=27+123  totul supra2=150 supra 2=75
   c) 82,14 si 54=82+14+54  totul supra 2=150 supra 2=75
  e) 32,29 si 122=32+29+122 totul supra 3 = 183 supra 3=61
   f) 53,13,44 si 74= 53+13+44+74 totul supra 4=184 supra 4=46
   g) 732,89,322 si 121=732+89+322+122 totul supra 4=1264 supra 4=316
Mediaa aritmetica este suma tuturor numerelor impartite la cate sunt.
   


    2) a+109 totul supra 2=200
    3) a+b+c totul supra 3 =46
    a=27
    b=31
Pe 2 si 3 nu stiu sa le fac
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:42:54+02:00
1. a) (18+42):2=60:2=30
    b) (27+123):2=150:2=75
    c) (82+14+54):3=150:2=75
    e) (32+29+122):3=183:3=61
     f) (53+13+44+74):4=184:4=46
     g) (732+89+322+121):4=1264:4=316
2. x- numarul necunoscut
    (x+109):2=200
    x=200*2-109
    x=400-109
    x=291
3. z-numarul necunoscut
    (z+27+31):3=46
   z=46*3-27-31
   z=138-27-31
   z=80
3 3 3