Inlocuiti verbele la modul conditional optativ,timpul prezent cu verbe la acelasi mod,dar la timpul perfect faceti si modificarile necesare in ennunturi:S-ar supara daca ar intarzia. Ar telefona dar nu are fise. As merge la bazin dar nu stiu sa inot. Stiu ca ai manca inghetata,dar esti racit.Near placea sa participam la concurs dar maine plecam in tabara.Am crezut ca ati vrea aceasta carte nu alta.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:11:37+02:00
S-ar fi suparat daca ar fi intarziat.
Ar fi telefonat dar nu are fise.
As fi mers la bazin dar nu stiu sa inot.
Stiu ca ai fi mancat inghetata, dar esti racit.
Ne-ar fi placut sa participam la concurs dar maine plecam in tabara.
Am crezut ca ati fi vrut aceasta carte nu alta.

Sper ca am fost de ajutor :3
86 4 86
Thanks
sar fi suparat daca ar fi intarziiat. Ar fi telefonat dar nu are fise. As fi mers la bazin.... Stiu ca ai fi mancat ............ Near fi placut sa participam........... Am crezut ca ati fi vrut............ CU PLACERE !!!!!!!
mersi si tie
cu placere
mersi... :* pup
2014-11-04T18:17:06+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
S-ar fi suparat daca ar fi intarziat.Ar fi telefonat ,dar nu avea fise.As fi mers la bazin ,dar nu stiu sa inot.Stiu ca ai fi mancat inghetata, dar esti racit.Ne-ar placea s a fi participat la un concurs ,dar maine placam in tabara,Am crezut ca ati fi vrut aceasta carte,nu alta.
21 4 21