Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:08:33+02:00
Viorel fugea iute ca sageta                                                                                          Fata ei era plapinda ca un ghiocel                          
Stai,ca nu am int
Parul sau era negru precum cabanosul. Pielea ei era alba ca zapada. Victor este mai silitor decat Razvan.
2014-11-04T18:18:15+02:00
Zapada este alba ca spuma laptelui.                                                                     buclele ei blonde sunt aurii                                                                                           sper ca te-am ajutat!!!!