Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:04:04+02:00
Tacut-vorbaret
lumina-intuneric
deschis-inchis


eu in a5a
o prpozitie care sa contina un adjectiv substantiv verb la prezent substantiv la comun si un pronume
ai inteles
pixul cel verde scrie frumos
pixul-subst comun
cel verde-adjectiv
scrie -verb
frumos adjectiv
2014-11-04T18:06:47+02:00
Tacut-vorbaret
lumuna-intuneric
deschis-inchis