Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:03:40+02:00
Metafore ..epitete...deasteaa sau si persomnificartii??:))


2014-11-04T18:03:56+02:00
Ziua scade; iarna vine, vine pe crivat calare!
Vantul suiera prin hornuri raspandind infiorare.
Boii rag, caii rancheaza, cainii latra la un loc,
Omul, trist, cade pe ganduri si s-apropie de foc.  

Asta-i poezia. Analizeaza tu !
-_- Stiam asta dar imi trebuie figurile de stil...
personificare, epitet,inversare,etc
si cine draq crezi ca le stie de ce crezi ca am pus intrebarea???
:))