Răspunsuri

2014-11-04T18:02:01+02:00
Iti dau doar pasii .
1 ) Usor , usor, natura se transforma ( scrii , niste imagini vizuale , auditive, oflactive  , adica ceva gen " frunzele cad iporcrite pe sol " sau " sunetul castanelor  ce cad pe jos , amagesc orice pasare" ) 

2 1 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T18:03:51+02:00
Toamana este asa de melancolica. Frunzele copacilor cad pe pamnt, formand un covor auriu. Animalele isi cauta hrana, rezerve pentru nemiloasa iarna. Pasarile calatoare au plecat, lasand totul pustiu. Noptile sunt friguroase, zilele fiind ma "vesele" decat  ele. O... toamna...anotimpul tristetii, anotimpul poetilor...
3 5 3