Va rog mult vreau compunere de 8 - 10 randuri in vare sa ilustrezi dua trasaturi a;e genului epic avand ca text fricosul de Emil Garleanu
in redactarea compuneri vei avea in vedere:
sa formulezi doua trasaturi ale unei opere epice
sa ilustrezi aceste trasaturi cu exemplu din textul dat
sa ai continutul si stilul degvat cerintei formulate
sa respecti limita de spatiu

CHIAR DACA AM SCRIS NULT EU VOI TREBUIE SA SCRIETI 8-10 RANDURI

VA ROG MULTTT IMI TREBUIE MAINE SI NU MINT!!
MULTUMESC!!!!!

2
CARE SINU VARE DOUA SI NU DUA ALE SI NU A;E ADEGVAT SI NU DEGVAT

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-04T18:01:18+02:00
Iti dau planul :
1.In opinia mea , textul "...." scris de "...." este o opera epica intrucat autorul isi exprima gandurile si sentimentele in mod indirect prin intermediul naratorului , actiunii si a personajelor.
2.Pe de o parte , se observa prezenta naratorului -obiectiv/subiectiv care relateaza la persoana a III-a/I-a- si prezenta personajelor care sunt : principale - V
                                                                                 secundare - W , X etc.
                                                                                 episodice - Y , Z etc.
3. Pe de alta parte , actiunea este bazata pe momente ale subiectului : expozitiunea - povestesti foarte scurt , intriga - povestesti foarte scurt , desfasurarea actiunii - povestesti foarte scurt , punctul culminant - povestesti foarte scurt , deznodamantul - povestesti foarte scurt .
De asemenea , modul predominant de expunere este naratiunea , care se impleteste cu dialogul si descrierea .
4. In concluzie , prin toate argumentele aduse mai inainte , am demonstrat ca textul " ..." scris de "..." se incadreaza in seria operelor epice .

26 4 26
eu vreau compunere nu plan deoarece eu nu inteleg cerinta
Comentariul a fost şters
da nu il inteleg terog ajutama cu compunerea te rogggggg frumos
va roooooooooooooooooooogggggggggggggggggggggggggggggggg ajutaaaaaaaatimaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
este mega urgenttttttttttttttttttttttttttttt
2014-11-04T19:04:27+02:00
Opera literara "Fricosul"de Emil Garleanu apartine genului epic deoarece concentreaza particularitati al unei astfel de creatii . 
In primul rand , prin intermediul personajului principal : iepurele , si al actiunii , sentimentele autorului , in special de umor , sunt transmise in mod indirect. Astfel , in plina noapte de iarna , un iepuras pleaca in cautarea "prietenei "  , insa , se sperie de umbra lui , fapt ce da textului literar o nuanta de umor : "si o zbughi la goana , se pravali in vale". 
In al doilea rand , principalul mod de expunere este naratiunea , care se imbina armonios cu descrierea : "Noapte lucie pe o lume ca din povesti."
 In concluzie.... :))
                   sper ca e bine. Succes! 
26 4 26
eu vreau compunere nu plan de idei si trasaturi deoarece nu inteleg nimic din genul epic