-Rezolvati ecuatiile:
a) 2x+5=17
b) 3x-1=14
c) 2(5x-3)=94
d) 3(2x+7)-7=22
e) 5[2(3x+2)-11]+4=29
Va rog ajutati-ma si scrieti-mi si rezolvarea,nu numai raspunsurile!

2
primul 11 al do esa cu rest
12 1resty

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T17:59:32+02:00
A)   2x+5=17 
2x =17-5
2x =12
x=12/2
x=6
b) 3x-1=14
3x=14+1
3x=15
x=15/3
x=5
c) 2(5x-3)=94
10x-6=94
10x=94+6
10x+100
x=100/10
x=10
Tre sa plec...sper ca te-ai prins!

1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-11-04T18:01:01+02:00
A).2x+5=17          c).2(5x-3)=94   6x=8
2x=17-5                   10x-6=94     x=8/6 simplifici cu 2 si =4/3
2x=12                      10x=94+6      e)5[2(3x+2)-11]+4=29
x=12/2=6                  10x=100          5[(6x+4)-11]+4=29
b)3x-1=14                  x=100/10=10    5(6x-7)=29
3x=14+1                  d).3(2x+7)-7=22  30x-35=29
3x=15                        6x+21-7=22        30x=29+35
x=15/3=5                    6x+14=22           30x= 74
                                  6x=22-14          x=74/30 simplifici prin 2 si =37/15
1 3 1