Frunză verde de alună,
Sună, sună şi răsună,
Sună pietricica-n vale,
Răsturnându-se pe cale,
Mândra mea plânge cu jale.
Frunză verde de sulfină,
Plânge mândra şi suspină,
Că pe deal, pe colnicele
Şi-a pierdut sărmana lele
Dragostele tinerele.
Frunză verde de alună,
Duce-se lelea nebună
Blestemând iarba şi pirul
Şi căutând-o cu firul
Să-şi găsească trandafirul.
Frunză verde de susai,
Leleo, nu mai zice vai,
Din ochi lacrimi nu mai stoarce,
Că ce zboară nu se-ntoarce,
Firul rupt nu se mai toarce. Scoatetimi si mie 5-6 fig de stil plis

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T17:51:46+02:00
Repetitie :Sună, sună şi răsună,
Sună pietricica-n vale   
2014-11-04T17:52:42+02:00
Suna Suna,Lelea nebuna,Blestemand iarba si pirul,si-a pierdut sarmana lele,duce-se lelea nebuna sper ca tiam fost de folos :).