Răspunsuri

2014-11-04T17:47:23+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T17:48:02+02:00
(- \frac{4}{21} )*(- \frac{63}{20} ) \frac{3}{5} .
Multumesc
cu placere
Nu e corect.. rezultatu e 5/1 .
Simplificam pe diagonala
este corect...din 4 va rezulta 1, iar din 20 va rezulta 5....din 21 va rezulta 1, iar din 63 va rezulta 3.... asamblate : (-1)*(-3/5)=3/5 ...daca nu crezi...foloseste un calculator