Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T17:50:28+02:00
Toamna este fermecatoare prin ninsoarea de frunye galbene-ruginii, verzi-aurii si rosietice care se astern pe pamintul reavan la fel unui covor colorat.Vintul tomnatic si racoros indeamna frunzele la dans, la care ele nu se gindesc mult si indata incep sa danseze.

Pe dealuri, pe cimpii, in padure si in livezi totul capata o nuanta ruginie.In padure nu se mai aud trilurile fermecatoare ale pasarilor, deoarece ele au plecat deja si de rind cu ele au luat si cintecele lor nemaipomenite.Dar totusi padurile nu au ramas pustii fiindca copacii sunt inconjurati de o multime de frunze multicolore.Pe linga toate acestea se mai aude si murmurul izvorului din mijlocul padurii.

Regina Toamna este zglobie si aurie asemeni unui chihlimbar, harnica si darnica ca furnica si albina caci ea ne umple hambarele in fiecare an cu toate bunatatile ei.
2014-11-04T17:53:39+02:00
Toamna.....este anotimpul cuprins de culori vii frumoase dar cateodata triste.Te introduce intr.o melancolie nesfarsita din care crezi ca nu o sa mai scapi dar pe care nici sa o parasesti nu ai vrea.                                                                       Frunzele cad pe pamantul uscat asteptandu.si sfarsitul.Ai impresia ca pentru un minut totul s-a oprit,doar fusnetul frunzelor se mai aude....totul este inca neatins dar....trist.Cerul parca nu mai lumineaza ca altadata.Aerul rece dar totusi lin bate si se duce pana.n zare....Parca fiecare fiinta asteapta sa vina iarna ca sa treaca pe cealalta lume,stiind ca altcineva o sa ii ia locul.
Toamna este anotimpul in care tristetea cuprinde intreg pamantul dar....pe care il astepti pentru a se face schimbarea....
3 4 3