Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T14:28:26+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Este iarna. Afara steltele sclipitoare cad din cerul cenusiu .
Elena si Cristi merg sa zapada afara.
Au propus sa faca un concurs . Regurile jocului erau :
Nu trisam, iar cine facea cea mai mare gramada de bulgari castiga jocul.
Elena a avut 18 bulgari , iar Cristi a avut 25 de bulgari . Elena nu s-a suparat cand a castigat Cristi.
Cand au ajuns acasa mama a facut cate o ciocolata calda si o felie de cozonac.
Ei au spus ca o sa mai faca acest joc si iarna viitoare .
Succes!!!!!!!!!!!!!!!!
 

10 4 10
Alex ??
Poti sa-mi faci problema cu 1900kg zahar ? pls
2014-03-04T16:09:30+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A sosit anotimpul iarna.Eu cu verii mei am iesit afara.Varul meu mai mare a organizat un joc cu bulgari.Fiecare copil si-au facut bulgarii.Mi-e imi place sa ma joc cu bulgarii.Toti copii se bucara ca a venit iarna
3 2 3