Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T17:38:20+02:00
ToamnaSunt acum struguri si mere,
Dar nu mai sunt randunele.
Multe flori sunt vestejite,
Frunzele-s ingalbenite.

Iar pomii raman goi.
S-a dus vara de la noi.
Pasarelele-au plecat,
Frunzele s-au scuturat.
2 5 2
2014-11-04T17:39:13+02:00
Poezia: Sfarsit de toamna de Vasile Alecsandri:
Oaspetii caselor noastre, cocostarci si randunele,
Parasit-au a lor cuiburi s-au fugit de zile rele;
Cardurile de cucoare, insirandu-se-n lung zbor,
Pribegit-au urmarite de al nostru jalnic dor.

Vesela verde campie acu-i trista, vestezita,
Lunca, batuta de bruma, acum pare ruginita;
Frunzele-i cad, zbor in aer, si de crengi se dezlipesc
Ca frumoasele iluzii dintr-un suflet omenesc.

Din tuspatru parti a lumei se ridica-nalt pe ceruri,
Ca balauri din poveste, nouri negre plini de geruri
Soarele iubit s-ascunde, iar pe sub grozavii nori
Trece-un card de corbi iernatici prin vazduh croncanitori.

Ziua scade; iarna vine, vine pe crivat calare!
Vantul suiera prin hornuri raspandind infiorare.
Boii rag, caii rancheaza, cainii latra la un loc,
Omul, trist, cade pe ganduri si s-apropie de foc.