Doi copii urca o scara. Copilul cel mare urca din 3 in 3 trepte iar cel mic din 2 in 2 . Daca treptele scarii sunt numerotate de la 1 la 30 aflati numarul treptelor pe care: a) paseste copilul cel mic b) paseste copilul cel mic c)pasesc ambii copii

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T17:34:49+02:00
A) 30:2 =15
b) 30:3=10
c) 10 +15 =25
2014-11-04T17:35:24+02:00
Cel mic=30:2=15 (scari)
cel mare=30:3=10 (scari)
15+10=25 (scari ,pasesc ambii copii in total)