Răspunsuri

2014-11-04T17:32:05+02:00
C)44,88
d)55
e)99 
!!!!!!!!!
Nu e bine Alexa02. A zis sa scrii toate numerele.
ba este foarte bine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T17:48:24+02:00
E foarte usor. De ce nu gandesti?
c) 12, 16, 18, 20, 24, 28, 32, 36, 40, 44, 48, 52, 56, 60, 64, 68, 72, 76, 80, 84, 88, 92, 96.
d) 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60, 65, 70, 75, 80, 85, 90, 95.
e) 18, 21, 24, 27, 36, 45, 54, 63, 72, 81, 99.
Comentariul a fost şters
tu fata nu-i bine nu intelegi?
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
nu e bine si gata