Răspunsuri

2014-11-04T17:28:38+02:00
Tare si radacina tar;floare si radacina flor;copil si radacina copil ; matura si radacina matur
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T17:30:01+02:00
Intarit= cuvant format prin procedeul de derivare de la cuvantul de baza ,,tare''+prefixul ,,in''+ sufixul ,,it''
Inflorit=cuvant format prin procedeul de derivare de la cuvantul de baza ,,floare''+ prefixul,, in''+ sufixul ,,it''
copilarie=cuvant format prin procedeul de derivare de la cuvantul de baza ,,copil''+ sufixul ,,arie''
Maturoi=cuvant format prin procedeul de derivare de la cuvantul de baza ,,matura''+ sufixul ,,oi''