Răspunsuri

2014-11-04T17:44:13+02:00
De ziua surorii am hotarit sa-i daruiesc o floricea .  Am plecat la florarie.  NU stiam ce floare sa aleg  asa ca am intrebat-o  pe  florareasa. Ea  mi-a dat un buchet de floricele rosii- simbolul dragostei .  Sora mea, Florica mi-a multumit.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T17:44:19+02:00
In gradina a inflorit un boboc de floare.Bunica se indrepta spre plantuta care abia a inflorit.Dupa o scurta perioada buna a luat floarea si a duso la o florarie. Doamna de acolo ia acceptat floarea si ia dat in schimb niste ingrasamant.Cand neam intors acasa bunica era foarte bucuroasa de ce ia dat florareasa.Buna mia explicat la ce ii foloseste ingrasamantul si mi-am dat seama la ce e bun acesta .De atunci am inceput si eu sa fac acelasi lucru.

are 7 prop
1 5 1