Valentin si doina au pornit in drumetie de la cabana la cascada . stiind ca valentin a parcurs 8 - 10 din traseu iar doina 6 - 10 din lungimea traseelor spuneti cine a ajuns cel mai aproape de cascada

2

Răspunsuri

2014-03-04T13:50:44+02:00
Origine    |__||__||__||__||__||__||__||__||__||__| Cascada
Valentin  |__||__||__||__||__||__||__||__|    
Doina      |__||__||__||__||__||__|

Din desen se vede ca Valentin a ajuns cel mai aproape.                                                          
Pai 8 pe 10 inseamna ca a mers 8 segmente din cele 10
Daca numeri de la origine pana la cascada vei vedea ca 10 10 segmente
ce anume nu intelegi?
Comentariul a fost şters
pai compari 8 supra 10 si 6 supra 10 si atunci care e mai mare si atunci 8 supra 10 este mai mare inseamna ca valentin a ajuns mai aproape la cascada.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T13:51:02+02:00
Primul a ajuns,ca a parcurs deja 8 parti din traseu