Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T16:48:40+02:00
Alunecarile de teren sunt produse mai ales de defrisarile padurilor,ploile torentiale care determina cresterea apelor si acestea ducand la alunecarile de teren.
35 4 35
2014-11-04T18:44:49+02:00
Datorită prezenței argilei în substratul geologic al podișurilor, dar și datorită unei alternanțe a perioadelor secetoase cu perioade ploioase.
13 4 13