Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-04T11:38:43+02:00
100 lapte.................6 smantana
   x lapte.................15 smantana
x=15·100/6=250 litri lapte.
7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-04T11:45:51+02:00
Deci ar veni:
100llapte----6 smantana, iar x trebuie sa-l aflam , deci, =lapte --------15 smantana,deci
x=15.100/6=250 de litri de lapte.
Raspuns final: 250 de litri de lapte.!
Sper ca te-am jutat!
8 4 8