Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T16:43:39+02:00
A canta - A lucra - A vedea acum conjugale daca mai ai nevoie 

A canta : eu cânt

tu cânți

el/ea cântă

noi cântăm

voi cântați

ei/ele cântă
A lucra : eu lucrez
Tu lucrezi
El / ea lucreaza
Noi lucram
Voi lucrati
Ei / ele lucrati
A vedea: Eu vad
Tu vezi
El / ea vede
Noi vedem
Voi vedeti
Ei / ele vedeti Gata ;)
multumesc!
:) Cu palcere
2014-11-04T16:52:19+02:00
Am mancat -perfect compus "a manca"
 fusesi -mai mult ca perfect " a fi"
scriam - imperfect "a scrie"