Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T16:40:32+02:00
Cuvantul de baza:floare
Familia lexicala a cuvantului floare:-inflorit
                                                               -reinflorit 
                                                                -neinflorit
                                                                -floricica  
1 5 1
2014-11-04T16:41:54+02:00
Cuvântul de baza este floare : înfloritor ; desflorit ; florărie ; florareasa ; floricica etcetera. Sper ca ți.am fost de ajutor .
1 5 1