Răspunsuri

2014-11-04T16:26:50+02:00
Predicat verbal- 1. Ionel este la mare 
                        2. Maria este in excursie in Franța
                          3. Cristina este cu prietena ei ce-a mai buna, Diana

verb copulativ- 1. Ionela este norocoasă
                       2. Daniela este cuminte si deșteaptă
                        3. Oana este răutăcioasă 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-04T16:30:04+02:00
Predicat verbal:
-Fi corect!
-Elevul este laudat de catre profesor
-Maria este bine vorbita de Ion
Verb copulativ:
-A fi bun este un lucru mare
-Eu sunt elev
-Noi suntem entuziasmati.
2 5 2